U tekstu zaokruži slovo koje treba biti veliko.

nedavno je časopis modra lasta darovala čitateljima osnovne škole granešina jednu igru koja se igra kockom i figuricama. putujući hrvatskom od grada do grada, može se štošta naučiti. zaustavi li se kocka na karlovcu, moraš se sjetiti kupe, korane, dobre i mrežnice, četiriju karlovačkih rijeka. stariji se mogu osvježiti pivom iz karlovačke pivovare. odvede li te put u slavoniju, upoznat ćeš običaje slavonaca i slavonske gradove: đakovo, slavonski brod, požegu i novu gradišku iz koje možeš svratiti u obližnji cernik na kulturnu priredbu koja se zove susret malih pjesnika slavonije i baranje. dođeš li do osijeka, moraš propustiti jedno bacanje kako bi svratio u prirodni rezervat ptica – kopački rit, a u vukovaru ćeš sa zadovoljstvom kušati paprikaš od dunavskih riba. tako ćeš upoznati tek sjeveroistočni dio hrvatske, a što te još čeka kreneš li na sjever prema hrvatskom zagorju ili na jug prema jadranskom moru, vidjet ćeš sam.

Upiši u riječi ije ili je.

Lucija je u svojemu d___tinjstvu upoznala sv___t koji je mogla vid___ti i čuti. Sretna je otkrivala sv___t sv___tlosti, boja i zvukova. U njoj se razvijala tiha, ali snažna os___tljivost za l___potu. Ali, jer ima stvari koje čov___k ne može birati, njezin se sv___t, bez nekoga posebnog razloga, počeo gasiti. Lucijini su roditelji s nev___ricom i neprihvaćanjem slušali l___čnikove r___či. Lucija više neće vid___ti. Više neće čuti. Roditelji su Luciji nastojali pomoći na razne načine. No pritom su se os___ćali kao da su i sami slijepi i gluhi. Da ne mogu dopr___ti kamo bi ht___li. Vr___me je prot___calo i Lucijinu sl___poću nije bilo moguće izbjeći. Isprva su izbl___d___le boje. Zatim je izbl___d___la sv___tlost. Naposl___tku su pred Lucijinim očima lebd___le tek nejasne s___ne. Zvukovi su utihnuli i postali samo s___ćanja. Lucija je pomalo počela slušati svojim dlanom. Prepoznavala je ljude po njihovim t___lesnim osobinama, po rukama, njihovoj toplini, nježnosti, čvrstoći. Otkrivala je ___potu, iskrenost, dobre ili loše nam___re u boji i tonu njihova glasa, u načinu na koji im se t___la kreću.

Upiši u riječi đ ili dž.

Tek probu___en i još u pi___ami krenuo je u kuhinju. Na stolu ga je čekala ___ezva s kavom, tost s ___emom od marelica, pohani patli___ani i ___us. Obukao je ___emper i papuče debelih ___onova. Radio je kao mena___er u jednoj tvrtki i bio je velik šaljiv___ija. Sjetio se da je___ur___ici danas ro___endan. Otići će po nju ___ipom da ne mora na posao autobusom. Ona je pravi an___eo, trenira ___udo, ujutro voli ___ogirati, a navečer voli slušati ___ez na ___uboksu i gledati ma___ioničarske trikove. Oprao je posu___e deter___entom, a zatim je u ___ep stavio poklon za gospo___icu.

Skip to content