1. Trebaju li dežurni učitelji ispratiti učenike putnike pri odlasku autobusom?

Trebaju. Samo prisustvo dežurnog učitelja smanjit će mogućnost neprilagođenog ponašanja učenika. Osim toga, uvijek su mogući tehnički problemi s autobusom o kojima je potrebno izvijestiti ravnateljicu ili odgovornu osobu.

2. Postoji li u školi osoba zadužena za zaštitu osobnih podataka?

Postoji. Za zaštitu osobnih podataka zadužena je pedagoginja Mirela Jukić.

3. Smiju li djeca koristiti mobitele u vrijeme malih i velikog odmora?

Ne smiju. Prema Pravilniku o kućnom redu zabranjena je uporaba mobitela ne samo tijekom nastavnih sati, nego tijekom cijelog boravka u školi. U slučaju nepoštivanja navedene zabrane učeniku se mobitel oduzima te po njega dolazi roditelj/skrbnik najranije sljedećeg nastavnog dana ili prema dogovoru s razrednicom/razrednikom.

4. Je li predmetni učitelj dužan ponoviti pisanu provjeru ako pola ili više učenika dobiju negativnu ocjenu?

Ne. Prema Pravilniku o načinima, postupcima i elementima vrednovanja učenika u osnovnoj i srednjoj školi učitelj treba ponoviti pisanu provjeru ako su ostvareni rezultati znatno drugačiji od očekivanih. To može biti slučaj kad ima previše negativnih ocjena, ali i slučaj kada veći broj učenika ostvari rezultat znatno bolji od očekivanog, tj. kada se pojavi opravdana sumnja u korištenje nedozvoljenih sredstava, bilo pri samoj provjeri ili prije provjere.

5. Smije li učitelj udaljiti učenika koji ometa nastavu iz razreda?

Ne smije. Svi učenici moraju biti pod kontrolom učitelja na satu. U slučaju neprimjerenog ponašanja učenika učitelj njegovo ponašanje bilježi u e-Dnevnik u rubrici Napomene za taj nastavni dan, u skladu s Odlukom o elementima i kriterijima za ocjenjivanje vladanja učenika Osnovne škole Primošten.

6. Jesu li roditelji dužni dolaziti na satove informacija razrednika i na roditeljske sastanke?

Roditelji ili skrbnici djeteta dužni su doći najmanje na jedan sat informacija tijekom polugodišta. U slučaju nepojavljivanja roditelja, razrednik ga pisanim putem obavještava o potrebi dolaska u školu. Ukoliko se roditelj ogluši na tu obavijest smatra se da ne vodi potrebnu brigu o djetetu te postoji mogućnost da se o tome obavijesti nadležni centar za socijalnu skrb.

7. Može li se roditelj ili skrbnik djeteta informirati kod predmetnih učitelja o uspjehu/neuspjehu djeteta iz pojedinog predmeta?

Može. Svi predmetni nastavnici imaju određen dan i sat primanja roditelja koji možete pronaći unutar ovog weba, u Kutku za roditelje.

8. Može li se roditelj žaliti na zaključene ocjene iz pojedinih predmeta?

Može. Žalba mora biti u pisanom obliku dostavljena u tajništvo škole ili poslana poštom isti dan kada je učeniku ocjena zaključena. Roditelj se istom žalbom može žaliti na više zaključenih ocjena. U slučaju žalbe Učiteljsko vijeće je sljedeći radni dan dužno razmotriti njenu opravdanost te donijeti odluku o odbijanju žalbe ili potvrditi da je žalba na sve ili pojedine zaključene ocjene utemeljena na argumentima. U tom slučaju Učiteljsko vijeće formira Komisije za ispitivanje učenika, različite za sve predmete. Komisije se sastoje od 3 člana: predmetnog učitelja (ispitivač), razrednika i trećeg člana. Ocjene pojedinih komisija su konačne.

9. Upisuje li se ocjena iz inicijalne provjere u e-Dnevnik?

Rezultat inicijalne provjere ne upisuje se u tablicu s brojčanim ocjenama, već u bilješke o praćenju učenika. Služi pravovremenom pružanju kvalitetne individualne informacije učeniku i roditelju.

10. Treba li zaključna ocjena za pojedini predmet proizlaziti iz aritmetičke sredine svih ocjena tijekom nastavne godine?

Zaključna ocjena iz nastavnoga predmeta je izraz postignute razine učenikovih kompetencija u nastavnome predmetu/području i rezultat ukupnoga procesa vrednovanja tijekom nastavne godine, a izvodi se temeljem elemenata vrednovanja. Zaključna ocjena iz nastavnoga predmeta na kraju nastavne godine ne mora proizlaziti iz aritmetičke sredine upisanih ocjena, osobito ako je učenik pokazao napredak u drugom polugodištu.

11. Tko zaključuje ocjenu vladanja učenika?

Razrednik zaključuje ocjenu vladanja učenika, uz mišljenje Razrednog vijeća.

12. Koliko pisanih provjera učenik smije pisati u danu, tjednu?

U jednome danu učenik može pisati jednu pisanu provjeru, ali i biti usmeno ispitan iz još jednog predmeta. U jednome tjednu učenik može pisati najviše četiri pisane provjere. Sve pisane provjere predmetni učitelji su dužni upisati u e-Dnevnik najmanje 14 dana ranije.

Skip to content